────── 27.08.2021
Safety before Selfie
Robienie selfie podczas prowadzenia samochodu potrafi spowolnić reakcję kierowcy aż o 38%.
Przypomina o tym Safety before Selfie, akcja społeczna wymyślona i zrealizowana przez egipską agencję Moneim + Gado. Kampania to tzw. agency self-promo, czyli autopromocja zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach, ale z powodzeniem można ją kierować do każdej osoby, która ma prawo jazdy. I smartfona.
Nazwa kampanii:
Safety before selfie
Czas:
2021.8.5
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Egipt
Nadawca:
Moneim + Gado, Egypt
Media:
print
Wykonawca:
Moneim + Gado, Egypt
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie