Kreacje / printy, Kampanie, Włochy, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 03.08.2021
Wirtualne nie znaczy nierealne
Obrażanie, wyśmiewanie, nagabywanie, szantaż. Lista tortur, które można uprawiać za pośrednictwem internetu, jest długa i cały czas rośnie. Często jednak, przez sam fakt, że do przemocy dochodzi „w wirtualu” a nie „w realu”, otoczenie ofiary bagatelizuje dramat, który ma miejsce. Nic bardziej błędnego. To, że tortury są wirtualne, nie sprawia, że stają się przez to mniej bolesne.
Kampanię CyberTorture na zlecenie włoskiej organizacji FarexBene, m.in. wspierającej ofiary dyskryminacji, nadużyć, przemocy i cyberprzemocy zrealizowała agencja Publicis.
Nazwa kampanii:
CyberTorture
Czas:
2021.8.3
Kraje:
Włochy
Nadawca:
FarexBene
Media:
print
Wykonawca:
Publicis, Italy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?