Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 14.04.2021
…because the Baker hired Simone…
W niedzielę, 21 marca 2021 roku, obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa. Z tej okazji swoją premierę miała międzynarodowa kampania społeczna organizacji CoorDown, zachęcająca pracodawców do zatrudniania osób z zespołem Downa.
Twórcy kampanii, agencja SMALL, namówili Stinga, by ten – na potrzeby projektu – zaśpiewał piosenkę, będącą komentarzem do spotu. W efekcie powstał skomponowany na wzór dziecięcej wyliczanki, kapitalny kawałek, w prosty sposób ukazujący nie tylko korzyści płynące z „wkluczania wykluczonych”, ale też łańcuch dobra, który się za tym kryje:
Nazwa kampanii:
The Hiring Chain
Czas:
2021.3.15
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
CoorDown
Media:
film, song
Wykonawca:
SMALL, United States; Sting
Hasło kampani:
#HiringChain, #WDSD21
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu