Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Ekologia i środowisko, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 24.02.2021
Druga strona polowania
Słownik myśliwych pełen jest eufemizmów. Zamiast krew mówi się „farba”. Zamiast zabić zwierzę – „położyć je”. Tę hipokryzję w niebanalny sposób odsłania kampania tajlandzkiego oddziału agencji Ogilvy, zrealizowana na zamówienie Freeland Foundation.
Nazwa kampanii:
The Truth Behind The Wall
Czas:
2021.1.19
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Freeland Foundation
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie