────── 11.11.2020
Szybka droga do nieba
Jedną z najczęstszych przyczyn wypadków wśród motocyklistów jest nierespektowanie znaków drogowych i sygnalizacji świetlnej.
Kolumbijska kampania społeczna Life is lost pokazuje rzeczywistość z punktu widzenia motocyklisty, który właśnie uległ wypadkowi. Słońce świeci mu prosto w twarz, patrzy na świat do góry nogami (stąd odwrócone napisy), a to, co widzi, to znak drogowy albo sygnalizacyjny, który właśnie zlekceważył. Być może jest to ostatnia rzecz, na którą patrzy w życiu…
Nazwa kampanii:
Life is Lost
Czas:
2020.9.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Alcaldia de Barranquilla
Media:
print
Wykonawca:
Crea Agencia, Colombia
Hasło kampani:
Getting to heaven can be quick
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie