mBank: ludzie są niesamowici. Ufają dzikim zwierzętom i fałszywym wiadomościom
O przestępstwach w sieci mówi się dużo i często, a mimo tego na celowniku przestępców wciąż pojawiają się nowe ofiary. Dlatego mBank wznawia ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Edukacyjne reklamy mają ostrzegać przed niebezpieczeństwem i tłumaczyć, jak się przed nim chronić.
Wystartowała kolejna edycja kampanii społecznej mBanku dotyczącej cyberbezpieczeństwa „Ludzie są niesamowici”. Podobnie jak w jej poprzednich odsłonach („Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” oraz „Uważni w sieci”) bank ostrzega przed zagrożeniami w cyfrowym świecie. Są one powszechne i dotyczą nie tylko klientów banków, ale każdego, kto korzysta z sieci.
Dlaczego „ludzie są niesamowici”? Ponieważ w sieci postępują na granicy odwagi i brawury, zupełnie jak ludzie pokazywani w spotach. W naszych filmach ludzie bawią się z niedźwiedziem, nurkują w przeręblu, wspinają się i spacerują po linie bez asekuracji. Wreszcie pędzą po torze z zawrotną prędkością. Nam te zachowania kojarzą się z innymi, równie niesamowitymi. Klikaniem w niesprawdzone linki i wiadomości. Płaceniem faktur i rachunków bez sprawdzenia numeru konta. Korzystaniem z internetowych „okazji” w nieistniejących sklepach czy wreszcie publikowaniem wrażliwych informacji w sieci – tłumaczy Aneta Kubik, brand manager mBanku.
Na kampanię „Ludzie są niesamowici” składają się filmy: Nie klikaj w podejrzane linki | Uważaj na fałszywe wiadomości | Sprawdzaj dokładnie komu płacisz fakturę | Kupuj w sieci ostrożnie | Strzeż się złodziei danych. Uruchomiono również specjalną stronę LudzieSaNiesamowici.pl, na której zostało wyjaśnione, dlaczego prezentowane w spotach zachowania są niebezpieczne i jak się przed nimi chronić. Aktualny pozostaje Internetowy Kodeks Bezpieczeństwa mBanku, czyli zbiór zasad istotny nie tylko dla klientów banków.
Koncepcję kampanii „Ludzie są niesamowici” opracowała agencja BBDO Warszawa, media zaplanował dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotów, wyreżyserowanych przez Tomka Goldbauma-Wlazińskiego, odpowiadała Flota Filmowa. Działania PR przygotowała agencja Solski Communications.
Kampania jest emitowana w prasie, telewizji, internecie, kinach oraz na nośnikach zewnętrznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie