Adopciaki – historie prawdziwe
Skala bezdomności zwierząt w Polsce jest ogromna. Według szacunków ponad 100 tys. zwierzaków przebywających w schroniskach czeka na nowego opiekuna. Dlatego tak istotne jest, aby nagłaśniać problem porzuconych, niechcianych zwierząt i promować odpowiedzialną adopcję. Z tą myślą powstał kolejny spot prezentujący Adopciaki – program fundacji Viva!, w który zaangażowała się marka PURINA. Koncepcję najnowszego spotu przygotowała agencja Uszka w Barszczu, a zrealizował go dom produkcyjny Sputnik Studio.
Program Adopciaki.pl skupia się na propagowaniu odpowiedzialnych społecznie zachowań wobec zwierząt i pokazywaniu pozytywnych emocji, aby uświadomić opiekunom, że proces adopcji może być łatwy i przyjemny. W najnowszej kampanii promującej program i akcję „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” pojawiają się kolejne pozytywne historie zwierzaków, które szukają lub już znalazły swojego opiekuna i szczęśliwy dom.
Mocnym punktem kampanii jest spot przygotowany przez dom produkcyjny Sputnik Studio, którego bohaterką jest Ania, opiekunka rudego kota pozyskanego rok temu w procesie adopcji i niedawno adoptowanego psa Kapsla. Anię i Kapsla łączy wyjątkowa relacja i wspólna pasja, która przezwycięża przeszkody.
Prawdziwi bohaterowie
Bohaterami spotu promującego kampanię i akcję „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” są zwierzaki, podopieczni fundacji Viva!. To prawdziwi bohaterowie nie tylko spotu, ale całego programu, który ma zwrócić uwagę społeczeństwa na zwierzęta potrzebujące naszej pomocy. Na słowach się jednak nie kończy. Adopciaki.pl oferują realną pomoc zwierzętom i ich przyszłym opiekunom, dzięki wsparciu marki PURINA, zaangażowaniu ekspertów z fundacji Viva! i COAPE Polska, program zapewnia pomoc w zakresie behawiorystyki, dietetyki, weterynarii i umieszczeniu zwierzaka w przyjaznym otoczeniu – domu tymczasowym, w którym czeka na stały kąt.
Radość zamiast smutku
Większość kampanii, których celem jest pomoc zwierzętom w potrzebie bazuje na smutnych obrazach, pokazując porzucone, zaniedbane psy czy koty. Kampania nagłaśniająca program i akcję „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” jest inna, opiera się na pozytywnych emocjach i dostarcza powodów do uśmiechu.
Celem akcji jest zaangażowanie odbiorcy w realną pomoc zwierzętom. Za kampanię odpowiada agencja Uszka w Barszczu, która zajmuje się komunikacją programu. Wszystko co musi zrobić użytkownik to wejść na landing page www.purinawspiera.adopciaki.pl i tam wirtualnie przytulić Adopciaka, dzięki temu na konto programu trafi 1 zł przekazane przez markę PURINA.
Spot promujący program i akcję wspieraną przez markę PURINA zrealizował dom produkcyjny Sputnik Studio.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka