Czasami najprostsze środki są najskuteczniejsze w przekazywaniu określonej idei społecznej. W przypadku kampanii singapurskiego „Wellness Association” wykorzystane zostały dziecięce miarki wzrostu, które wielu z Was pamięta z pewnością ze swojego dzieciństwa. Kolorowe, ilustrowane plakaty spotkać można było w przychodniach i szkołach.
Tym razem jednak zostały one powieszone na ścianach w poziomie. Wszystko po to, aby w dosłowny sposób skłonić rodzica do zastanowienia się, czy przypadkiem jego dziecko nie rośnie szybko nie tylko do góry…
Ten prosty zabieg ambientowy zwraca uwagę na problem otyłości wśród dzieci oraz jej konsekwencje, a także zachęca do skorzystania z programów stowarzyszenia pomagających w kształtowaniu wśród najmłodszych prawidłowych nawyków żywieniowych oraz promujących zdrowy styl życia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu