Pasja i marzenia w 8. edycji „Pij mleko! będziesz Wielki”
Rusza 8. odsłona kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”, w której wystąpiła Agnieszka Radwańska. W tym roku poza mediami tradycyjnymi i reklamą, kampania pojawi się również na Facebooku. Tutaj zwolennicy akcji będą mieli okazję porozmawiać z tenisistką i wziąć udziału w konkursie na najciekawsze zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską.
Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów. – Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w internecie, a od połowy lipca w prasie i na outdoorze.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem osteoporozy oraz spadku spożycia mleka przez najmłodszych. Głównym celem kampanii jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży. Akcja jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu