Mikroskop, niczym automat, działa tylko po wrzuceniu monety. Instytut Curie obchodzi w tym roku jubileusz 100 lecia istnienia i z tej okazji powstała kampania mająca na celu zebranie funduszy na kontynuowanie badań nad rakiem. Zarówno plakat, jak i film, bazują na tej samej idei – mikroskop, pod którym widać dzielące się komórki ma wmontowaną skrzynkę, do której trzeba wrzucać monety. Bez monet – obraz znika.
Rak jest pierwszą przyczyną zgonów we Francji, a fundusze od darczyńców przyspieszają postęp w dziedzinie walki z chorobą. Instytut Curie apeluje o pomoc finansową, przypominając, że każdy grosz się liczy. Przekaz wzmacnia informacje, że Instytut jest pierwszym we Francji ośrodkiem badań nad rakiem.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu