Mikroskop, niczym automat, działa tylko po wrzuceniu monety. Instytut Curie obchodzi w tym roku jubileusz 100 lecia istnienia i z tej okazji powstała kampania mająca na celu zebranie funduszy na kontynuowanie badań nad rakiem. Zarówno plakat, jak i film, bazują na tej samej idei – mikroskop, pod którym widać dzielące się komórki ma wmontowaną skrzynkę, do której trzeba wrzucać monety. Bez monet – obraz znika.
Rak jest pierwszą przyczyną zgonów we Francji, a fundusze od darczyńców przyspieszają postęp w dziedzinie walki z chorobą. Instytut Curie apeluje o pomoc finansową, przypominając, że każdy grosz się liczy. Przekaz wzmacnia informacje, że Instytut jest pierwszym we Francji ośrodkiem badań nad rakiem.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!