Alicja jest jak Krystyna Czubówna, a Bogdan – jak Juliusz Machulski. Podobieństwo dotyczy zarówno wieku, jak i energii do działania i zawodowego profesjonalizmu. 45-letni bohaterowie spotów reklamowych kampanii "Fachowcy 45 plus" promują zatrudnianie doświadczonych osób, które ukończyły 45. rok życia.
W reklamach podkreśla się fakt, że osoby 45+ to niewykorzystany kapitał. Ich wiedza, umiejętności, doświadczenie i zainteresowania często nie są brane pod uwagę w procesie rekrutacji, wyłącznie z powodu wieku.
Celem kampanii jest przełamanie negatywnych stereotypów dotyczących pracowników w wieku 'niemobilnym’ oraz zachęcenie pracodawców do utrzymania ich na rynku pracy. Kampania przekonuje właścicieli prywatnych firm, a także bezrobotnych po 45. roku życia, że osoby "w sile wieku" to fachowcy, z których wiedzy warto korzystać – tak jak robią to np. pracodawcy gwiazd telewizji, radia i filmu. Porównanie do sławnych osób świata kultury ma dodatkowo wzbudzić w odbiorcach poczucie własnej wartości, wiary w swoje możliwości i chęci do aktywnego poszukiwania zatrudnienia.
Kampania medialna – która jest częścią projektu „Promocja zatrudnienia osób 45+ w woj. łódzkim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – będzie realizowana w dwóch etapach – na przełomie kwietnia i maja oraz we wrześniu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca