Brak ketchupu, zimna kolacja, zgubienie kluczy czy przegrana ulubionej drużyny to wystarczające powody. W Stanach Zjednoczonych corocznie 1,3 miliona kobiet staje się ofiarami przemocy domowej. Doświadcza jej także ponad 830 tysięcy mężczyzn. Te liczby odnoszą się jedynie do znęcania fizycznego.
Pod koniec 2007 roku agencja Serve Marketing, pomagająca na zasadach non-prof ofiarom przemocy, realizowała kampanię „30 Reasons” przedstawiając portret pobitej kobiety, na tle której wyszczególniono 30 błahych powodów, które stają się przesłankami do pobicia. To, co wydaje się niedorzeczne, może być początkiem czyjejś tragedii.
Reklama kierowana była zarówno do ofiar, jak i świadków agresji. Osobie maltretowanej często ciężko zwrócić się o pomoc, dlatego kampania ta nawołuje do interwencji każdego, kto zauważy jakieś niepokojące objawy w swoim otoczeniu. Na stronie internetowej, do której odsyła plakat – www.timetospeakup.org – można znaleźć kompleksowe informacje, jak w takiej sytuacji należy się zachować.
I.Gryz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy