Wciągnięcie brzucha, pokiwanie palcem, rzut okiem na mięśnie, dwa obroty i rytmiczne ruchy bioder. Zachowanie mężczyzny, który w doskonałym nastroju pozwala sobie na wygłupy przed lustrem, jest jednocześnie wskazówką dla osób po 50 roku życia informującą, jak istotne jest pamiętanie o regularnym badaniu skóry całego ciała, by ustrzec się przed nowotworem.
W ten sposób autorzy kampanii za pomocą humoru i lekkiej formy przekazują bardzo ważny komunikat. Rak skóry jest najczęstszym nowotworem w Stanach Zjednoczonych dlatego tak duże znaczenie ma regularna kontrola, wsparcie bliskiej osoby, oraz reagowanie w przypadku pojawienia się jakichkolwiek plam czy zmian. W tej kampanii "dobry wygląd" to nie symetryczne ciało, płaski brzuch, czy nienaganna fryzura, ale przede wszystkim – zdrowa skóra.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu