Chmury szkarłatnego konfetti osnuwają osoby różnej płci i w różnym wieku, odbierając im oddech i siły witalne. W tle cicha muzyka akompaniuje miarowemu biciu serca. "Cardiovascular diseases. It’s anytime, anywhere. Every donation is a solution." ("Choroby układu krążenia. Dają o sobie znać w każdym miejscu i czasie. Każda darowizna to rozwiązanie") – brzmi hasło kampanii.
Złowrogie mgławice stanowią poetycką metaforę chorób układu krążenia, które wbrew obiegowym opiniom są bardzo egalitarne. Wiele z nich nie atakuje gwałtownie, lecz przybiera chroniczną, utajoną postać, naznaczając cierpieniem codzienne funkcjonowanie.
Plastyczny spot filmowy przygotowała agencja LIMITE. Zostanie on wyemitowany ponad 430 razy w przeciągu 3 tygodni we francuskich kinach oraz telewizji: Arte, TMC, BFM TV, jak również na kanałach sieci kablowej. Tegoroczna, czwarta odsłona kampanii "Le Donocœur", poza edukowaniem społeczeństwa, ma przede wszystkim zachęcić odbiorców do finansowego wsparcia działalności French Federation of Cardiology (Francuskiej Federacji Kardiologicznej).
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu