Pod hasłem "Serca nie rosną na drzewach" rozpoczęła się kampania promująca ideę transplanatcji. Jest ona kontunuacją zeszłorocznej akcji. Jej celem jest stworzenie życzliwej atmosfery wokół problematyki transplantacji oraz przekonanie do oddawania narządów; kampania ma zachęcić odbiorców do podpisania oświadczenia woli – zgody na przeszczep narządów po śmierci.
W Polsce na przeszczep nerki, wątroby lub serca czeka prawie 1600 osób.
W ramach akcji w telewizji będzie można obejrzeć pierwszy w Polsce film animowany dla dzieci o transplantacji, który powstaje w Bielsku-Białej pt. „Marzenie Adasia”. Jego głównym założeniem jest wychowanie nowego pokolenia, dla którego problematyka związana z transplantologią będzie tak naturalna, jak konieczność regularnego chodzenia do dentysty.
Akcja promuje stronę www.przeszczep.pl, na której można znaleźć informacje dotyczące transplantacji. Reklamy kampanii pojawią się w telewizji (TVN), radiu (RMF FM) oraz na nośnikach Cityboard Media. Kampanię wspierają firmy Roche, Wyeth i Bristol-Myers Sqibb.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu