Mamy poświęcające cały czas dziecku kontra mamy pracujące, te karmiące piersią kontra korzystające z preparatów dla niemowląt, zwolenniczki chust i noszące dzieci w nosidełkach, a także liczna grupa ojców, również mających swoje zdanie na temat rodzicielstwa. Awantura na placu zabaw wisi w powietrzu, nagle jednak jeden z wózków pod nieuwagę opiekunki zaczyna zjeżdżać z górki. Nie liczą się już podziały, wszyscy rzucają się na ratunek.
Na szczęście wszystko dobrze się kończy, a rodzice się uspokajają i zaczynają normalnie między sobą rozmawiać. "No matter what our beliefs, we are parents first" ("Niezależnie od poglądów, jesteśmy przede wszystkim rodzicami") – głosi hasło umieszczonego w internecie filmu. Został on przygotowany na zlecenie marki Similac, która w ramach kampanii "Sisterhood of Motherhood" apeluje, by skończyć z ocenianiem różniących się od siebie metod wychowawczych czy stylów rodzicielstwa i stworzyć wspólnotę rodziców dzielących się wiedzą oraz doświadczeniami. Pod należącą do firmy Abbot marką produkowane są preparaty dla kobiet w ciąży i niemowląt.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi