Miasto Poznań ma nowy spot promocyjny nakręcony przez Xawerego Żuławskiego. Film będzie emitowany w dużych stacjach europejskich. Nowa wizytówka ma oddawać charakter miasta – otwartej europejskiej metropolii, oferującej komfortowe warunki do rozwinięcia ambicji zawodowych przy bogatej ofercie spędzenia czasu wolnego.
Żuławski spędził w helikopterze ponad 70 godzin kręcąc Poznań z lotu ptaka. Efektem pracy ekipy filmowej jest ponad 3-minutowy film ukazujący miasto w ujęciu kulturalnym, biznesowym, akademickim i rekreacyjnym. Do emisji w stacjach telewizyjnych zostały przygotowane trzy wersje 30 sek. oraz jedna 60 sek.
Projekt ten m apomóc Poznaniowi w spełnieniu podstawowego założenia Strategii Promocji, czyli zaistnieniu Poznania w świadomości europejczyków, co jest szczególne ważne w związku z organizacją EURO 2012. – Jestem przekonany, że rozpoczynająca się kampania wizerunkowa miasta pozwoli Poznaniowi zaistnieć w świadomości jako prawdziwie europejskie miasto o najwyższych standardach w biznesie, edukacji i codziennym życiu. – argumentuje prezydent Poznania Ryszard Grobelny.
W ogólnoeuropejskiej telewizji CNN oraz w wybranych stacjach telewizyjnych w Niemczech (VOX), Hiszpanii (VIA i CNN+) i Wielkiej Brytanii (Sky Sport, Sky News i CNBC) wyświetlonych zostanie razem ok. 1400 spotów. Kampania rozpoczyna się 16 listopada i potrwa do końca tego miesiąca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem