Po wyjęciu kartki z koperty na liście zaczęły pojawiać się zagadkowo wyglądające, bladoczerwone kropki.
Przed młodymi rodzicami stoi wiele wyzwań oraz dylematów. Jednym z pytań, które sobie zadają jest to, czy zaszczepić swoje dziecko, czy nie. Czasem odpowiedź można znaleźć w skrzynce pocztowej.
W ramach kampanii "Measles" wysłano do mieszkańców Kolumbii Brytyjskiej listy, na których został użyty specjalny rodzaj atramentu, reagujący pod wpływem wystawienia na światło. Po otwarciu przesyłki na kartce zaczęły się pojawiać kropki, symbolizujące objawy odry. Przekaz wyjaśniało hasło "Not immunizing children puts all of us at risk" ("Nieszczepienie dzieci naraża na niebezpieczeństwo nas wszystkich"). Jest to bardzo obrazowy sposób przedstawienia rozprzestrzeniania się odry w przypadku rezygnacji z szczepienia dzieci przeciwko tej chorobie.
Kampania jest odpowiedzią na pojawienie się doniesień o wystąpieniu zachorowań na odrę. Jej celem jest przypomnienie rodzicom o wadze szczepienia dzieci przeciwko odrze, a także wzrost świadomości na temat przenoszenia się choroby oraz zwiększenia ryzyka zachorowania w przypadku zaniechania szczepień.
Kampania została przygotowana przez agencję Rethink na zlecenie Centrum Zwalczania Chorób w Kolumbii Brytyjskiej.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu