Najpierw jest się niemowlęciem, dzieckiem, potem następuje okres nastoletni, a następnie dorosłość, skąd tylko krok do… ponownego wejścia w ciało dziecka i to innej płci. Tak wygląda nawiązanie do procesu ewolucji przedstawione przez Narodowy Instytut Ablacji i Transplantologii w Paragwaju.
Kampania została przygotowana z okazji Narodowego Dnia Dawstwa Organów, który w Paragwaju obchodzony jest 12 września. Jej celem było zachęcenie do zapisania się do bazy dawców organów oraz podniesienie świadomości wśród obywateli w związku z dawstwem organów.
Ilustracja jest minimalistyczna, wymowna, a jednocześnie bez podpisu łatwo może zostać niezrozumiana. Można odnieść wrażenie, iż kampania mogła zostać wykorzystana w lepszy sposób, by przekazać istotne informacje związane z dawstwem organów, czego nie zrobiono ze względu na użycie prostej ilustracji.
Kampania została przygotowana przez agencję Nasta Ogilvy.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu