W piątek rozpoczęła się nowa edycja kampanii "Włącz myślenie" pt. "Moda na odblaski". Realizuje ją Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego we współpracy z agencją San Markos. Spot reklamowy „Widzialna Ręka” emitowany w ogólnopolskich telewizjach (TVP, Polsat, TVN oraz w ich kanałach tematycznych) promuje bezpieczne zachowanie na drogach. Kluczową koncepcją filmu jest porozumienie użytkowników drogi: Widzialna Ręka, czyli odblask, informuje kierowcę o tym, że na drodze znajduje się pieszy.
Piesi to ponad połowa użytkowników ruchu drogowego. Najwięcej wypadków z ich udziałem ma miejsce w okresie jesienno – zimowym (listopad –styczeń). Projekt „Widzialna Ręka” zachęca wszystkich do nawiązania porozumienia, które może pomóc uniknąć wielu wypadków na drodze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie