…a lekarz zaleca jej przygarnąć małego Wołacza ze schroniska.
W nowym spocie kampanii "Ojczysty. Dodaj do ulubionych" słowo Masakra przychodzi do gabinetu doktora Miłosłówa Ojczystego i skarży się, że jest nadużywane – kiedyś kojarzyła się z brutalnymi rzeziami, teraz jest powszechnie używanym słowem, wyrażającym negatywne emocje i dezaprobatę.
Animowany spot przygotowała agencja Oko i Ucho. Kampania poświęcona podnoszeniu świadomości językowej i kształtowaniu poczucia odpowiedzialności za polszczyznę została nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012.
Nazwa kampanii:
Ojczysty. Dodaj do ulubionych!
Czas:
2014.1.9
Tematy:
Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury, Rada Języka Polskiego
Media:
Internet
Wykonawca:
Oko i Ucho
Adresaci:
Osoby młode
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie