Stadion, który wygląda jak wielki bursztyn, walczący rycerze w centrum stolicy, smok i śpiący olbrzym – to PGE Arena, obraz Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", pomnik Smoka Wawelskiego i Giewont widziane oczami małego chłopca, który spędził z rodzicami kilka dni w Polsce. Uczeń z przejęciem relacjonuje pobyt swojemu koledze z ławki.
Hasło nowego filmu promującego Polskę za granicą brzmi "Polska. Where the unbelievable happens". Film przygotowało Opus Film, postprodukcją zajęło się Platige Image. Spot powstał na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
W czerwcu br. za granicą prowadzono kampanię nawiązującą do trzech ważnych dla Polski rocznic, które przypadają w 2014 – 25-lecia wyborów 4 czerwca, 15-lecia członkostwa w NATO i 10-lecia przystąpienia do Unii Europejskiej. Spot, w którym wystąpił Chris Niedenthal, można zobaczyć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca