Różowe billboardy ze słowem "Lub" były teaserem nowej kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Billboardy, przedstawiające zrelaksowaną kobietę oraz radosnego rowerzystę, są uzupełnieniem spotu telewizyjnego pod hasłem "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej".
Spot, zrealizowany przez agencję San Markos, zajął III miejsce podczas festiwalu Tourism Media Awards w Berlinie. 500 billboardów i 500 citylightów umieszczono w największych polskich miastach. Kampania ma przedstawiać województwo jako atrakcyjne miejsce pod względem turystycznym, mające walory krajobrazowe i oferujące różnorodne rozrywki.
Nazwa kampanii:
Lub lubelskie
Czas:
2014.1.27 - 2014.4.30
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Województwo Lubelskie
Media:
Telewizja, billboardy
Wykonawca:
San Markos, Cityboard Media
Adresaci:
Turyści
Hasło kampani:
Lubelskie - na chwilę lub na dłużej
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca