Biegły sądowy prezentuje widzom rekonstrukcję wypadku drogowego w dwóch wariantach. W pierwszym z nich potrącony na pasach pieszy ulega poważnym obrażeniom, w drugim jedynie lekkim potłuczeniom. Jak wyjaśnia ekspert, w drugim przypadku kierowca nie przekraczał dozwolonej prędkości i jechał zaledwie o 10 kilometrów na godzinę wolniej niż w pierwszym.
Kampania "Zwolnij!" przygotowana przez agencję Mojotribe na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego składa się z dwóch spotów. Drugi przedstawia rodziny wspominające swoich bliskich, którzy zginęli w wypadkach spowodowanych przez kierowców przekraczających prędkość – na terenie zabudowanym lub przejściu dla pieszych.
Komentowane w Internecie jest podobieństwo spotu "10 mniej ratuje życie. Zwolnij!" do australijskiej reklamy społecznej z 2007 roku o nazwie "Reconstruction". Nie uzyskaliśmy dzisiaj komentarza od agencji w tej sprawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków