– Ty, sprzątaj to! (krzyczy zdenerwowana dziewczyna do mężczyzny w garniturze) – Co? – Gówno! I oto mężczyzna podnosi psią kupę, chowa ją do kieszeni płaszcza i w popłochu odchodzi. Młodzież triumfuje. Taką reklamą opolski ratusz próbuje zachęcać mieszkańców miasta do zachowania czystości skwerów, parków i chodników.
– Liczymy na efekt szoku – tłumaczy ideę kampanii Mirosław Pietrucha, rzecznik prezydenta Opola, w rozmowie z portalem 24opole.pl. – Chcemy aby ten materiał potrząsnął sumieniami osób, które nie zwracają uwagi na problem zanieczyszczenia miasta psimi odchodami. Jest to pewna próba. Jeżeli odniesie zamierzony efekt, niewykluczone, że będziemy kontynuować takie działania.
Działania prohigieniczne na pewno warto kontynuować, pytanie tylko czy na pewno "takie"? Nakłanianie do sprzątania nieczystości po swoich psach to jedna sprawa – ważna i oczywista, natomiast pochwała bezczelności i wulgarnego zachowania jednej osoby w stosunku do drugiej – to już kwestia mocno dyskusyjna.
Koszt produkcji filmu wyniósł 3.000zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie