Pod hasłem "Sprawdzaj, póki jest różnica” ruszyła kampania Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” nakłaniająca kobiety do badania piersi. W reklamie prasowej, która pojawiła się w pismach kierowanych do kobiet, pokazano damskie plecy w rozpiętej bluzce, założonej tył na przód.
Reklamę przygotowała pro bono agencja Euro RSCG Warsaw, a za dobór mediów odpowiedzialne jest MPG Mediaplanning. Kampanię wspiera Fundacja Agory.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu