Bóbr i żółw zachęcają turystów i potencjalnych mieszkańców do poznania walorów Polski wschodniej. To w ramach kampanii „Piękny Wschód. Odkryj jak to blisko” prowadzonej od początku wakacji przez Polską Organizację Turystyczną. [spoty radiowe znajdują się pod artykułem] Promocja walorów regionów położonych we wschodniej części Polski ma przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Każdemu z nich (warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, podkarpackie oraz świętokrzyskie) poświęcono także osobny spot reklamowy.
Walory Polski wschodniej są przedstawione jako atrakcyjne zarówno dla osób młodych, nastawionych na aktywny wypoczynek, jak i dla dojrzałych, szukających ciszy i wytchnienia od codziennego zgiełku. Kampania promuje tradycyjną kuchnię, zabytki oraz atrakcje krajoznawcze, charakterystyczne dla poszczególnych województw. W kreacji położony jest nacisk na wielokulturowość regionu.
Akcja promocyjna przeprowadzana jest w kilku etapach. Pierwszym było uruchomienie w lipcu b.r. strony internetowej PieknyWschód.pl, na której to można m.in. obejrzeć spoty reklamujące poszczególne województwa. Kolejny etap, obejmujący reklamę w prasie, radiu i internecie, potrwa do końca sierpnia. We wrześniu rozpocznie się emisja spotów telewizyjnych. Towarzyszyć im będą plakaty oraz inne działania marketingowe (m.in. imprezy masowe), zachęcające do skorzystania jesienią i zimą z oferty turystycznej w tym regionie.
Ostatni etap, zaplanowany na rok 2012 skierowany jest do turystów zza granicy, głównie do mieszkańców Niemiec i Ukrainy. Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki podkreśliła na jednej z konferencji prasowych, że „najpierw sami musimy odkryć piękno Polski wschodniej, żeby potem być ambasadorami tych terenów na rynkach zagranicznych”.
Budżet projektu to kwota 23.944.117,68 PLN (na okres styczeń 2010 r. – październik 2012 r.). Dotacja pochodzi z Funduszu Europejskiego Rozwoju Regionalnego
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków