Dla jakich klusek warto zgrzeszyć? W czym tkwi tajemnica koniakowskich koronek? Co oznacza tajemniczy skrót SZT? Na wszystkie te pytania odpowiada kampania „Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”.
Po działaniach promocyjnych prowadzonych w 2008 roku wewnątrz regionu, w 2009 roku ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna Śląskiego, wdrażająca strategię marketingową województwa, mającą na celu zbudowanie silnej marki regionalnej i ogólnopolskiej „Śląskie". Posłużono się ku temu sprawdzonym poprzednim hasłem kampanii wewnętrznej „Śląskie. Pozytywna energia". Tym razem wzbogaconym o zdanie „Pozytywnie nakręceni polecają".
W wizualizacjach reklam hasło „Pozytywnie nakręceni polecają” stało się rekomendacją województwa śląskiego wychodzącą od głównych bohaterów kampanii – pasjonatów ukazywanych w akcji. Komunikacja kampanii oparła się na dynamicznych zdjęciach przedstawiających ludzi, w każdym wieku, dających upust swoim aktywnym lub ekstremalnym zainteresowaniom. W ten sposób główny przekaz reklam koncentrował się na emocjach.
Kampania miała na celu pokazanie i wypromowanie optymistycznego wizerunku Śląskiego oraz przekonanie mieszkańców w lekki i dowcipny sposób do pozytywnej identyfikacji z województwem. Docenili to jurorzy 12. Gdańskich Targów Turystycznych, którzy uhonorowali Województwo Śląskie medalem Mercurius Gedanensis w kategorii Najlepsza Kampania Promocyjna w Polsce.
Kampania objęła swoim zasięgiem cały kraj. Przez cały okres kampanii w internecie trwał konkurs dla twórców amatorskich filmów rejestrujących wyczyny pasjonatów i wielbicieli mocnych wrażeń.
M.Prządka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków