Przyszłość narodu leży w fotelikach
Niech małe foteliki dziś, zamienią się w prezydenckie fotele jutro – postuluje prezydent w swoim orędziu do narodu.
W sierpniu rusza kolejna odsłona kampanii społecznej „Klub Pancernika klika w fotelikach” uświadamiająca konieczność przewożenia dzieci w fotelikach z zapiętymi pasami, niezależnie od długości trasy. W tegorocznej odsłonie kampanii przygotowane zostały dwie linie komunikacyjne – jedna skierowana do rodziców, druga do dzieci. Działania Pancernika zostaną zauważone dzięki jego szerokiej obecności w mediach tradycyjnych i w internecie, w serwisach społecznościowych i na imprezach plenerowych.
Dzieci docenią tegoroczny spot telewizyjny, który nabrał rumieńców dzięki bardziej kolorowej oprawie graficznej oraz nowej piosence do melodii „Czterech Pancernych” zaśpiewanej przez Jarosława Boberka. Na stronie internetowej klubpancernika.pl czekają na dzieci gry, zabawy, tapety i gadżety do ściągnięcia, a także niespodzianki, które pojawią się podczas trwania kampanii. Dla dorosłych przygotowane zostały informacje na temat bezpiecznego przewożenia dzieci w fotelikach.
Po raz pierwszy w historii kampanii przygotowana została oddzielna linia komunikacyjna skierowana do rodziców. Pancernik Gustaw wprost z fotela prezydenckiego wygłasza orędzie do narodu, przypominające o dbaniu o bezpieczeństwo najmłodszych. Stosowanie fotelików oraz prawidłowe ich użytkowanie stanowi główną troskę pancernego prezydenta.
Powiększając zasięg i skuteczność kampanii przygotowana została odsłona outdoorowa, obecna na stacjach benzynowych w miejscowościach wypoczynkowych i na trasach dojazdowych do tych miejscowości. 100 stacji zaangażowało się w pomoc w promowaniu dobrych praktyk w przewozie dzieci.
Przez cały sierpień, podczas kontroli drogowych prowadzonych przez policję na terenie całego kraju wręczane będą dzieciom maskotki Pancernika Gustawa mające za zadanie przez cały rok przypominać dzieciom i dorosłym o potrzebie dbania o swoje bezpieczeństwo.
Organizatorem i inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.
Za kreację, promocję i zakup mediów dla kampanii odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie