Roślinny billboard zaprasza na spacery
Żywy, zielony billboard oraz kwitnąca para zachęcają poznaniaków do leśnych spacerów. Instalacje pojawiły się pod Centrum Kultury Zamek w ramach akcji: „Las. Bliżej niż myślisz” będącej elementem obchodów 90-lecia Lasów Państwowych.
Kampania „Las. Bliżej niż myślisz” ma zachęcać mieszkańców stolicy Wielkopolski do odkrywania uroków okolicznych terenów leśnych. W tym roku wpisuje się ona w obchodzony w całym kraju jubileusz 90-lecia Lasów Państwowych.
W żywym billboardzie i "Lovelasach" – instalacji z miejscem na twarze, w której można sobie zrobić zdjęcie – wykorzystano 16 gatunków roślin. Wśród nich znalazły się rośliny runa leśnego, takie jak: dąbrówka rozłogowa, bluszcz pospolity, tojeść rozesłana, barwinek pospolity oraz rośliny ozdobne, m.in.: lawenda, żurawki czy lobelia. Akcję realizuje agencja Dobocom. Twórcą obu instalacji jest warszawska pracownia Kwiatkibratki – zielona strona miasta.
Tworzące je rośliny już od lutego rosły w szklarniach, a 29 maja, pojedynczo wkładane, zazieleniły instalacje. Leśny billboard w zależności od warunków pogodowych może wpisać się w poznański krajobraz do końca wakacji. "Lovelasy" zagoszczą pod Zamkiem do soboty, a od 1 czerwca będzie je można oglądać na tarasie Arkadii przy Placu Wolności.
„Las. Bliżej niż myślisz” to kolejna kampania po zeszłorocznej akcji „Las. Przystanek od codzienności”, podczas której tramwajowe przystanki zamieniły się w leśne zakątki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca