Dzisiaj ruszyła 7. odsłona kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki" z udziałem Marcina Gortata – pierwszego w historii Polaka, który zagrał w play-off w NBA.
Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, jak ważne dla rozwoju jest picie mleka i przeciwdziałanie osteoporozie. Organizatorzy kampanii argumentują, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.
– Naszym głównym celem jest zachęcenie do picia mleka i wskazanie jak wielkim problemem zdrowotnym jest osteoporoza, którą zagrożonych w Polsce jest aż 5 milionów kobiet i 4 miliony mężczyzn. Te dane są naprawdę alarmujące. Dlatego też od siedmiu lat konsekwentnie prowadzimy działania, które mają zwrócić uwagę dzieci i dorosłych na zdrowe nawyki. Cieszymy się również, że na przestrzeni lat kampania "Pij mleko! będziesz Wielki" zagościła na dobre w świadomości Polaków. – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Według badań Millward Brown SMG/KRC kampania "Pij mleko! Będziesz wielki" – prowadzona od 7 lat, co ma znaczenie dla wyników badań – jest najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią społeczną w Polsce.
Kreację przygotowała agencja Communication Unlimited. Przy jej powstaniu pracowali m.in.: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, fotograf Andrzej Świetlik oraz kompozytor Marek Kościkiewicz.
Kreacja kampanii obejmuje reklamy telewizyjne, prasowe, internetowe i outdoorowe.
"Pij mleko! Będziesz wielki" to prozdrowotna kampania społeczna prowadzona od 2003 roku, jako element długofalowego programu "Marketing dla Przyszłości" realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu