"Głowa do góry! Czas na lepszy start!" – pod tym hasłem zbierane są pieniądze na zajęcia edukacyjne i szkolne wyprawki dla potrzebujących dzieci. Kampanię prowadzi stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Początek roku szkolnego to wyzwanie dla wielodzietnych rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych, ponieważ oprócz zakupu podręczników i szkolnych wyprawek potrzebne są także środki na zajęcia wyrównujące zaległości edukacyjne dzieci. Uzupełniająca nauka jest w wielu przypadkach niezbędna do prawidłowego rozwoju.
Bardzo często pod naszą opiekę trafiają starsze dzieci, które mają poważne trudności z mówieniem, pisaniem, czytaniem. Konieczne więc są intensywne zajęcia z logopedą czy pedagogiem, aby takie deficyty wyrównać – mówi Dariusz Krysiak, pedagog z SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku.
Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 826 zł na wyprawkę dla jednego ucznia (to 14% więcej niż rok wcześniej). Blisko połowa polskich rodzin posyła dzieci na płatne zajęcia edukacyjne lub ogólnorozwojowe.
Do akcji w tym roku przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce można wesprzeć wysyłając charytatywny SMS o treści SOS na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą organizacji. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA. W planowaniu mediów i pozyskiwaniu reklam stowarzyszenie wspiera dom mediowy MediaVest. Autorem pomysłu kreatywnego jest Hell Advertising.
Kampania Stowarzyszenia potrwa do końca października. Działania reklamowa planowane są w prasie i Internecie. Patronem medialnym jest Program Pierwszy Polskiego Radia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi