Kampania „Niskie płace barierą rozwoju Polski” zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie Sabre Award 2008 jako najlepsza kampania Public Affairs. Przygorowała ja agencja On Board PR dla NSZZ Solidarność.
Wręczenie nagród w europejskiej edycji konkursu odbyło się podczas gali w Wenecji. Nagroda przyznawana przez The Holmes Report jest jednym z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży public relations.
Projekt realizowany był od lutego 2007 r. Nazwa „Niskie płace barierą rozwoju Polski” to jednocześnie główne przesłanie kampanii. Jej celem było wsparcie działań lobbyingowych NSZZ „Solidarność” na rzecz polepszenia warunków płacowych w Polsce. Projekt był realizowany m.in. pod patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich.
Kampania otrzymała do tej pory – przyznawaną po raz pierwszy w ubiegłym roku – nagrodę European Excellance Award w dwóch kategoriach – jako najlepsza kampania PR z Polski oraz jako najlepsza kampania europejska w kategorii Communications – Public Affairs. Projekt zdobył też platynową statuetkę przyznawaną przez amerykańską organizację LACP (League of American Communications Professionals). Jurorzy LACP umieścili też projekt na liście 50-ciu najlepszych kampanii PR na świecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS