Billboardy mogą być pożyteczne. To wymaga nieco kreatywności i nieco sprytu i jak najbardziej oddaje sedno kampanii People For Smarter Cities firmy IBM promującej rozwiązania z dziedziny inteligentnego zarządzania miastem. Za koncepcję akcji odpowiada agencja Ogilvy & Mather France. Stworzono 3 wzory billboardów, które ułatwiają (podjazd na schodach), chronią (mały daszek, pod którym można się skryć podczas deszczu)i czynią miasto bardziej wygodnym (billboard-ławka). Prosta forma, ale duża użyteczność – za taki outdoor odbiorcy mogą być naprawdę wdzięczni.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem