logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 9. edycja konkursu „Liderzy Filantropii”
07.09.2015
Tematy: Wydarzenia

9. edycja konkursu „Liderzy Filantropii”



Po raz dziewiąty Forum Darczyńców wyłoni „Liderów Filantropii” spośród firm zaangażowanych społecznie. Idea konkursu polega na uhonorowaniu firm, które w roku ubiegłym najhojniej wsparły cele społeczne. Zgłosić firmę do Konkursu można do 9 października poprzez wypełnienie krótkiej ankiety. 

Nagrody zostają przyznane w dwóch kategoriach głównych: 1) firma, która przekazała najwięcej środków na cele społeczne oraz 2) firma, które przekazała na cele społeczne największy odsetek dochodu przed opodatkowaniem. Uhonorowane zostaną też firmy, które zachęcają do zaangażowania społecznego swoich pracowników i klientów, np. poprzez programy składek pracowniczych oraz marketing społecznie zaangażowany, w ramach którego część zysku ze sprzedaży trafia na cele społeczne. O nagrody mogą powalczyć również firmy debiutujące w konkursie. Spośród debiutantów wyłonieni zostaną „Liderzy Filantropii” analogicznie do dwóch kategorii głównych.

Filantropia to nie tylko szlachetna działalność, ale element prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny i nowoczesny. Doświadczenia dotychczasowych laureatów konkursu „Liderzy Filantropii” potwierdzają, że prezentowanie dokonań społecznych wpływa na większe uznanie w oczach klientów firm, pracowników, akcjonariuszy, społeczności lokalnych i innych interesariuszy – podkreśla Magdalena Pękacka, dyrektorka Forum Darczyńców.

Żeby zgłosić firmę do konkursu, należy wypełnić dostępną na stronie www.forumdarczyncow.pl krótką ankietę z danymi dotyczącymi zaangażowania społecznego firmy i przesłać ją do 9 października na adres ranking@forumdarczyncow.pl lub Forum Darczyńców, ul. Marszałkowska 62 lok 6, 00-545 Warszawa. Firmy zgłaszają się do Konkursu samodzielnie, a udział w nim jest bezpłatny. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w listopadzie podczas gali na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która od początku patronuje konkursowi i wspiera jego organizację.

Wyłonienie zwycięzców podlega zewnętrznej weryfikacji, której dokonuje nieodpłatnie firma PwC. Trzeci rok z rzędu Ambasadorem Konkursu jest firma Orange Polska, kilkakrotny zdobywca tytuł „Lidera Filantropii”.

Patronami konkursu są: Konfederacja Lewiatan i Pracodawcy RP. Patronatem medialnym objęli konkurs: PAP Biznes, odpowiedzialnybiznes.pl, Odpowiedzialny Biznes Kompendium CSR, CR Navigator, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek