logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  07.09.2015

9. edycja konkursu „Liderzy Filantropii”



Po raz dziewiąty Forum Darczyńców wyłoni „Liderów Filantropii” spośród firm zaangażowanych społecznie. Idea konkursu polega na uhonorowaniu firm, które w roku ubiegłym najhojniej wsparły cele społeczne. Zgłosić firmę do Konkursu można do 9 października poprzez wypełnienie krótkiej ankiety. 

Nagrody zostają przyznane w dwóch kategoriach głównych: 1) firma, która przekazała najwięcej środków na cele społeczne oraz 2) firma, które przekazała na cele społeczne największy odsetek dochodu przed opodatkowaniem. Uhonorowane zostaną też firmy, które zachęcają do zaangażowania społecznego swoich pracowników i klientów, np. poprzez programy składek pracowniczych oraz marketing społecznie zaangażowany, w ramach którego część zysku ze sprzedaży trafia na cele społeczne. O nagrody mogą powalczyć również firmy debiutujące w konkursie. Spośród debiutantów wyłonieni zostaną „Liderzy Filantropii” analogicznie do dwóch kategorii głównych.

Filantropia to nie tylko szlachetna działalność, ale element prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny i nowoczesny. Doświadczenia dotychczasowych laureatów konkursu „Liderzy Filantropii” potwierdzają, że prezentowanie dokonań społecznych wpływa na większe uznanie w oczach klientów firm, pracowników, akcjonariuszy, społeczności lokalnych i innych interesariuszy – podkreśla Magdalena Pękacka, dyrektorka Forum Darczyńców.

Żeby zgłosić firmę do konkursu, należy wypełnić dostępną na stronie www.forumdarczyncow.pl krótką ankietę z danymi dotyczącymi zaangażowania społecznego firmy i przesłać ją do 9 października na adres ranking@forumdarczyncow.pl lub Forum Darczyńców, ul. Marszałkowska 62 lok 6, 00-545 Warszawa. Firmy zgłaszają się do Konkursu samodzielnie, a udział w nim jest bezpłatny. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w listopadzie podczas gali na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która od początku patronuje konkursowi i wspiera jego organizację.

Wyłonienie zwycięzców podlega zewnętrznej weryfikacji, której dokonuje nieodpłatnie firma PwC. Trzeci rok z rzędu Ambasadorem Konkursu jest firma Orange Polska, kilkakrotny zdobywca tytuł „Lidera Filantropii”.

Patronami konkursu są: Konfederacja Lewiatan i Pracodawcy RP. Patronatem medialnym objęli konkurs: PAP Biznes, odpowiedzialnybiznes.pl, Odpowiedzialny Biznes Kompendium CSR, CR Navigator, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 27.10.2023

    „Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl 


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek