logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 80 ton żywności przez 100 dni od Tesco
31.01.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

80 ton żywności przez 100 dni od Tesco



Tesco podsumowało pierwsze 100 dni programu przekazywania żywności na cele charytatywne. Do podopiecznych Federacji Polskich Banków Żywności trafiło ponad 80 ton produktów (warzyw, owoców i pieczywa). Wprowadzając program „Tesco. Oszczędzam. Nie marnuję. Przekazuję” sieć wykorzystała nowe możliwości otwarte przez zmianę ustawy o opodatkowaniu przekazywania żywności na cele charytatywne. Pełnowartościowa żywność stanowiąca nadwyżkę, jakiej sklep nie zdąży sprzedać przed upływem terminu przydatności do spożycia jest przekazywana najbardziej potrzebującym.

Do końca 2013 roku do akcji przekazywania żywności włączonych zostało 12 sklepów Tesco. Pod koniec stycznia br. program został rozszerzony o kolejne 5 sklepów: w Gorzowie Wielkopolskim, Lublinie, Rzeszowie, oraz 2 sklepy w Gliwicach. Docelowo programem przekazywania żywności zostaną objęte wszystkie hipermarkety sieci w Polsce. Przekazywanie żywności rozpoczęło się od wybranych kategorii produktów, tj. warzyw i owoców, jako priorytetowych według rekomendacji Banków Żywności. W grudniu ubiegłego roku 5 pierwszych sklepów rozpoczęło przekazywanie kolejnej kategorii produktów – pieczywa. W ostatnich dniach dołączyło do nich pozostałe 7 sklepów.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek