logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 8 marca bez kobiet
07.03.2013
Tematy: Wydarzenia

8 marca bez kobiet



Gazeta Wyborcza i Fundacja Feminoteka w piątek 8 marca organizują debatę pod hasłem „Dzień bez kobiet”. Spotkanie odbędzie się w ramach akcji „Energia kobiet”, która od półtora roku prowadzona jest na łamach GW.

Pierwsza część „Dnia bez kobiet” będzie poświęcona zarobkom kobiet i ich obecności na stanowiskach kierowniczych. Prezentację na ten temat przedstawi dr Ewa Lisowska ze Szkoły Głównej Handlowej.

W drugiej części odbędzie się ogłoszenie wyników monitoringu głównych polskich mediów. Organizatorzy zbadali, jak kobiety są pokazywane w serwisach informacyjnych, jak przedstawia się je w gazetach i czasopismach i czy są zapraszane do programów publicystycznych w radio i telewizji. Z ich wstępnych obserwacji wynika, że media zdominowane są przez mężczyzn. Pytanie, dlaczego tak jest, zadadzą dziennikarkom, dziennikarzom, ekspertom i przedstawicielom rządu.

O rekomendacje zostaną poproszone pełnomocniczka rządu ds. równego traktowania Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, minister sportu Joanna Mucha oraz minister ds. społecznych w Kancelarii Prezydenta RP Irena Wóycicka, która przeczyta list do uczestników od Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej.

Przewidziana jest także dyskusja z gośćmi na sali. Debata odbędzie się w warszawskiej siedzibie Agory na ul. Czerskiej 8/10 (wejście od Czerniakowskiej). Spotkanie rozpocznie się o godz. 13:00. Wstęp jest wolny. Chętni proszeni są o potwierdzenie przybycia pod adresem energiakobiet@gazeta.pl lub telefonicznie: 22 555 49 82, 22 555 42 79.

Partnerem akcji i debaty jest Enea.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek