Aby uczcić rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, o 17:00 w godzinę „W” 1 sierpnia kilkadziesiąt stacji radiowych i telewizyjnych wyemituje spot „70 sekund dla Powstańców”, w którym cisza przeplata się z archiwalnymi odgłosami walk. Portale internetowe biorące udział w akcji wyemitują specjalne bannery.
Do inicjatywy przyłączyły się m.in. Polsat, TVN, TVN 7, Eska TV, RMF FM, TOK FM, Eska, Złote Przeboje, Gazeta.pl, Newsweek.pl i o2.pl. Do akcji nie przyłącza się TVP, w planach ma jednak przekazywanie na żywo relacji z „minuty milczenia” w Warszawie, a jak podaje rzecznik TVP Jacek Rakowiecki, stacja nada od 30 lipca do 2 sierpnia około 50 godzin materiałów o Powstaniu.
Związek Powstańców Warszawskich sprawuje honorowy patronat nad akcją. Inicjatorem akcji jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która realizuje ją wraz z domem mediowym Maxus.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących