logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 7. edycja konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku
10.03.2011
Tematy: Wydarzenia

7. edycja konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku



Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy ogłasza rozpoczęcie 7. edycji konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. Mogą wziąć w nim udział firmy, których roczny obrót nie przekracza 2 mln euro i zatrudniające mniej niż 10 pracowników.

Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Fundacji Kronenberga .

Kapituła konkursu, w której skład wejdą przedstawiciele czołowych instytucji wspierających przedsiębiorczość w Polsce, oceniać będzie zgłoszenia m.in. pod kątem podejmowania przez firmę twórczych i odważnych działań, przezwyciężania kryzysów, nowatorstwa w stosunku do podobnych przedsięwzięć, wpływu na lokalną społeczność oraz planów rozwoju firmy.

Celem, organizowanego od 7 lat konkursu, jest wspieranie mikroprzedsiębiorczości, będącej jedną z podstawowych form prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Dotychczas nagrodzonych zostało 55 przedsiębiorców z całego kraju.

– Liczy się dla nas przede wszystkim pomysłowość, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, a także determinacja z jaką przedsiębiorca dąży do osiągnięcia sukcesu. Zależy nam na tym, aby firmy biorące udział w konkursie traktowały go jako siłę napędową do dalszego rozwoju. Z dumą śledzimy osiągnięcia naszych laureatów, tak jak w przypadku ubiegłorocznego zwycięzcy firmy Centrum Badań DNA z Poznania, która – w ramach grupy kapitałowej INNO-GENE – w tym roku zadebiutowała na rynku New Connect – mówi Krzysztof Kaczmar, Dyrektor Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy.

Zwycięzca tegorocznej edycji otrzyma nagrodę w wysokości 40.000 zł oraz tytuł Mikroprzedsiębiorcy Roku. Kapituła konkursu przyzna również wyróżnienia, każde o wartości 15.000 zł, w czterech kategoriach:
– Senior – dla firm, które rozpoczęły działalność przed 1 stycznia 2007 roku.
– Start – dla przedsiębiorców, którzy założyli swoją firmę pomiędzy 1 stycznia 2007 a 1 stycznia 2010.
– Mikro – dla firm, które powstały przed 1 stycznia 2010, zatrudniają nie więcej niż 3 pracowników, a ich dochód w roku poprzedzającym przystąpienie do konkursu nie przekroczył 500 000 zł.
– Nowe Technologie – dla przedsiębiorców, którzy założyli swoją firmę przed 1 stycznia 2010 roku i działają w obszarze zaawansowanych rozwiązań technologicznych lub najnowszych odkryć naukowych.

Łączna pula nagród wynosi 100 000 zł. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 8 kwietnia. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 16 czerwca br. podczas uroczystej gali wręczenia nagród w Sali Głównej Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie internetowej www.kronenberg.org.pl

Honorowy patronat nad VII edycją konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku objął Wicepremier i Minister Gospodarki Waldemar Pawlak. Patronami są także: Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP, Związek Rzemiosła Polskiego oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek