Kreacje / printy, Kampanie, Słowenia, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 20.10.2020
68 kilogramów żywności – co to naprawdę znaczy?
68 kilogramów. Tyle żywności rocznie wyrzuca do śmieci statystyczny obywatel Słowenii. 16 października, w Światowy Dzień Żywności (The World Food Day), sieć marketów spożywczych SPAR Slovenia postanowiła pokazać, ile to rzeczywiście jest i co można z tym zrobić.
Do kampanii społecznej Project 68 kg zaproszono Marka Pavčnika, najsłynniejszego słoweńskiego szefa kuchni, który na zamku w miejscowości Laško prowadzi kultową restaurację PAVUS Grad Tabor Laško i serwuje m.in. zupę łąkową z 15 ziół rosnących na okolicznych polach.
Efekty tej niezwykle udanej współpracy można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Project 68 kg
Czas:
2020.10.18
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Słowenia
Nadawca:
SPAR Slovenia
Media:
film, live action
Wykonawca:
Futura DDB, Lublana, Słowenia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz