logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 600 tys. zł na charytatywnej kolacji
16.10.2013
Tematy: Wydarzenia

600 tys. zł na charytatywnej kolacji



W sobotę, 5 października br. w hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się V charytatywna kolacja Fundacji ORIMARI i sieci Starwood Hotels & Resorts „SMAKI DOBRA”. Punktem kulminacyjnym wydarzenia była aukcja sześciu dań przygotowanych przez szefów kuchni hoteli Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz Hotelu Bristol i Westin Warsaw. Licytowano także talerz własnoręcznie podpisany przez Felixa Baumgartnera (człowieka, który skoczył z stratosfery) i koszulkę z autografem Roberta Lewandowskiego.

Łączny dochód z imprezy wyniósł 662 tys. zł. Z tej kwoty 22 tys. zł zostanie przeznaczone na projekty edukacyjne w Kamerunie i Nigerii, a 640 tys. zł – na zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach. W ramach tej kwoty są dwa kardiomonitory o wartości 100 tys. zł, przekazane przez firmę PROMED SA.

Wydarzenie poprowadzili Dorota Wellman, Maciej Miecznikowski i Piotr Gąsowski. Wystąpił Paweł Kowalczyk, ambasador prowadzonej przez Fundację ORIMARI kampanii MUSIC FOR LIFE. Na wydarzeniu pojawiło się wielu gości, a wśród nich m.in.: Kinga Rusin i Piotr Rubik z żoną.

Kolacja „SMAKI DOBRA” odbyła się po raz piąty. W ciągu pięciu edycji imprezy zebrano łącznie 2 miliony 377 tysięcy zł na sprzęt medyczny dla szpitalnych oddziałów dziecięcych w całej Polsce.

Fundacja ORIMARI działa od 2006 roku. Przekazuje sprzęt medyczny, współpracuje także z domami dziecka i finansuje programy rehabilitacyjne dla dzieci z rodzin zastępczych. Od 2008 roku prowadzi kampanię „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci. W 2012 roku zainaugurowała kampanię MUSIC FOR LIFE – interaktywny projekt internetowy, wykorzystujący potencjał muzyki dla celów dobroczynnych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek