logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 6 minut i 40 sekund dla każdego podczas Pecha Kucha
13.03.2011
Tematy: Wydarzenia

6 minut i 40 sekund dla każdego podczas Pecha Kucha



W najbliższy piątek 18 marca, w warszawskim klubie Ósmy Dzień Tygodnia odbędzie się kolejny wieczór z cyklu Pecha Kucha Night Warsaw. Swoje projekty prezentować będą artyści, designerzy i aktywiści z całej Polski.

Pecha Kucha (czyt. „pe – czak – cza”) po japońsku znaczy tyle, co gadu gadu. I tak w skrócie można określić treść całego przedsięwzięcia.

Pecha Kucha Night to wieczór, w czasie którego swoje projekty i pomysły prezentują artyści z różnych dziedzin kreatywnych – architekci, projektanci, graficy, fotograficy, malarze, miejscy aktywiści, kolekcjonerzy, ludzie pełni ciekawych pomysłów. Zazwyczaj jest to około 14 osób. Każdy przygotowuje prezentację składającą się z 20 slajdów, każdy slajd jest wyświetlany przez 20 sekund. Całość trwa 6 minut 40 sekund, w trakcie których twórca opowiada o swoim projekcie. Poszczególne występy, ze względu na swoją formułę są żywe i dynamiczne, nawet jeśli ktoś znudzi się wykładem, ten kończy się zanim nuda staje się dokuczliwa.

„W czasie wieczoru przewidziana jest przerwa na piwo, muzykę, pogaduszki i kontakty z twórcami. Wszystko odbywa się w luźnej atmosferze pełnej emocji, dobrych pomysłów, nowych ludzi, nowych inspiracji i nowych kontaktów.” – zachęcają organizatorzy.

Formułę Pecha Kucha wymyślili w 2003 roku Astrid Klein i Mark Dytham – architekci z Tokio. Wydarzenie organizowane jest cyklicznie w 230 krajach świata.

Organizatorami Pecha Kucha Warsaw są Dorota Szopowska i Centrum ŁOWICKA. Każdy, kto chce opowiedzieć o tym co robi, co go fascynuje, nad czym pracuje, może jeszcze zgłosić się do udziału w marcowej edycji Pecha Kucha Warsaw.

Strona główna: www.pecha-kucha.org
Strona twórców: www.klein-dytham.com
Strona wydarzenia: www.pechakuchawarsaw.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek