logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 6. edycja konkursu dla rodzinnych domów dziecka
05.02.2010
Tematy: Wydarzenia

6. edycja konkursu dla rodzinnych domów dziecka



1 lutego ruszyła 6. edycja konkursu na przedsięwzięcia edukacyjne dla rodzinnych domów dziecka i zawodowych rodzin zastępczych, który jest organizowany przez Fundację Świętego Mikołaja w ramach kampanii „Grunt to rodzina”. Najlepsze pomysły otrzymają dofinansowanie z Funduszu Edukacyjnego. Projekty można zgłaszać do 5 marca br., a ogłoszenie wyników nastąpi 31 maja 2010.

W 2008 roku Fundacja Świętego Mikołaja wraz z Instytutem Badawczym MillwardBrown SMG/KRC przeprowadziła analizę potrzeb edukacyjnych w rodzinnych domach dziecka w całej Polsce. Z badań wynika, że 76% dzieci trafiających do rodzinnych domów dziecka ma niższe szanse edukacyjne niż ich rówieśnicy. Dlatego Fundacja Świętego Mikołaja wspiera edukację wychowanków rodzinnych domów dziecka i zawodowych rodzin zastępczych, organizując zbiórkę pieniędzy. Środki zebrane na koncie Funduszu przeznaczane są na realizację zajęć wyrównawczych, naukę języków obcych czy pomoc specjalistów. W tym roku na konto Funduszu w czasie trwania kampanii „Grunt to rodzina” wpłynęło około 1,1 mln zł.

W ciągu pięciu lat działalności Funduszu Fundacja Świętego Mikołaja zebrała i przekazała rodzinnym domom dziecka prawie 2,7 mln zł. Dzięki uzyskanym środkom pomoc otrzymało ponad 1000 dzieci. Regulamin, formularz wniosku oraz wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie www.mikolaj.org.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek