logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  16.04.2010

54 kampanie czekają na werdykt



Większość Polskich Kampanii Społecznych z roku 2009 można już przeglądać na stronach Konkursu – Kampania Społeczna Roku 2009. Zakończył się etap zgłoszeń – rozpoczął etap oceny przez Jurorów. Do 17 maja jurorzy mają czas na oceny, tego dnia odbędzie się posiedzenie, podczas którego zostaną wyłonieni laureaci.
Kampanie zgłoszone do Konkursu charakteryzują się m.in. humorem np. „Szlachetna paczka” z Grzegorzem Turnauem, emocjonalnością – „W domu dzieci mniej się boją”, przewrotnością – „Opłaca się dbać o ziemię”. Zdarzają się też kampanie wykorzystujące szok – „Brałeś? Nie jedź” czy „Jaki ślad zostawisz po sobie?”.
Wszystkie zgłoszone kampanie można zobaczyć na stronie konkursu.

Ostatnio przeprowadzona na portalu proto.pl sonda pt. „Czy kampanie społeczne muszą szokować żeby być skuteczne?” wskazuje na to, że prawie połowa respondentów uważa, że kampanie społeczne powinny szokować. Swoje opinie wyrażali czytelnicy portalu – głównie pracownicy agencji PR i agencji reklamowych, czyli właśnie ci, którzy najczęściej są ich twórcami.
Jury w składzie, Przemysław Bogdanowicz, Piotr Czarnowski, Olga Figurska, Marcin Izdebski, Monika Jasłowska, Blanka Lipińska, Dominika Maison, Norbert Maliszewski, Mirella Panek-Owsiańska, Jolanta Plieth-Cholewińska, Monika Probosz, Paweł Prochenko (przewodniczący), Leszek Stafiej, Ireneusz Stankiewicz i Malina Wieczorek oceni przede wszystkim podejście twórców do poruszanej problematyki, wg następujących kryteriów: strategia kampanii, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólna kreatywność kampanii, ocena argumentacji reklamowej, działania PR, efektywność oraz forma, walory produkcyjne, jak i wyjątkowość kampanii – dzięki temu kryterium można ocenić kampanie wybitne, które nie spełniają pozostałych kryteriów, ale zdecydowanie się wyróżniają.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek