ECCO i GORE-TEX w ramach projektu ECCO HighWalk Tatry przekażą 50 tys. zł na rzecz Fundacji Radia ZET i Tatrzańskiego Parku Narodowego. Decyzją internautów ta kwota zostanie podzielona przez beneficjentów niemal po równo.
11 października 2014 10 osób wyłonionych w internetowym konkursie wraz z ambasadorami projektu – Beatą Pawlikowską, Szymonem Majewskim, Piotrem Pustelnikiem i Szymonem Ziobrowskim – weszło na szczyt tatrzańskiego Mnicha. Drużyny Fundacji Radia ZET i Tatrzańskiego Parku Narodowego podczas wędrówki realizowały filmowe reportaże. Następnie internauci poprzez aplikację na Facebooku oddawali swoje głosy na wybraną przez siebie organizację.
Przewagą zaledwie 2% zwyciężyła Fundacja Radia ZET. Na jej konto trafi 25 500 złotych na pomoc dzieciom z wadami serca. Każdego roku w Polsce rodzi się około 4 tys. maluchów wymagających specjalistycznego i kosztownego leczenia.
Kwota 24 500 złotych zostanie przekazana Tatrzańskiemu Parkowi Narodowemu na ochronę bogactwa górskiej przyrody. Projekt utworzenia centrum produkcji cennych i zagrożonych gatunków roślin tatrzańskich wsparło 49% głosujących internautów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary