ECCO i GORE-TEX w ramach projektu ECCO HighWalk Tatry przekażą 50 tys. zł na rzecz Fundacji Radia ZET i Tatrzańskiego Parku Narodowego. Decyzją internautów ta kwota zostanie podzielona przez beneficjentów niemal po równo.
11 października 2014 10 osób wyłonionych w internetowym konkursie wraz z ambasadorami projektu – Beatą Pawlikowską, Szymonem Majewskim, Piotrem Pustelnikiem i Szymonem Ziobrowskim – weszło na szczyt tatrzańskiego Mnicha. Drużyny Fundacji Radia ZET i Tatrzańskiego Parku Narodowego podczas wędrówki realizowały filmowe reportaże. Następnie internauci poprzez aplikację na Facebooku oddawali swoje głosy na wybraną przez siebie organizację.
Przewagą zaledwie 2% zwyciężyła Fundacja Radia ZET. Na jej konto trafi 25 500 złotych na pomoc dzieciom z wadami serca. Każdego roku w Polsce rodzi się około 4 tys. maluchów wymagających specjalistycznego i kosztownego leczenia.
Kwota 24 500 złotych zostanie przekazana Tatrzańskiemu Parkowi Narodowemu na ochronę bogactwa górskiej przyrody. Projekt utworzenia centrum produkcji cennych i zagrożonych gatunków roślin tatrzańskich wsparło 49% głosujących internautów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy