Agencja przed Świętami zorganizowała akcję pod hasłem „Ludzkim głosem”. Przygotowano aplikację, dzięki której klienci i współpracownicy agencji mogli zamówić paczkę przysmaków dla swojego zwierzaka lub prezent dla podopiecznych Schroniska dla zwierząt w Milanówku. Każdy z naszych przyjaciół otrzymał unikalny link prowadzący do aplikacji oraz wiadomość z informacjami o akcji – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Account Director 4FRAME.
W poprzednich latach pracownicy zorganizowali zbiórkę materiałów edukacyjnych dla szkoły w Kowalkowie oraz angażowali się w „Szlachetną paczkę”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!