Agencja przed Świętami zorganizowała akcję pod hasłem „Ludzkim głosem”. Przygotowano aplikację, dzięki której klienci i współpracownicy agencji mogli zamówić paczkę przysmaków dla swojego zwierzaka lub prezent dla podopiecznych Schroniska dla zwierząt w Milanówku. Każdy z naszych przyjaciół otrzymał unikalny link prowadzący do aplikacji oraz wiadomość z informacjami o akcji – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Account Director 4FRAME.
W poprzednich latach pracownicy zorganizowali zbiórkę materiałów edukacyjnych dla szkoły w Kowalkowie oraz angażowali się w „Szlachetną paczkę”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy