logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  28.04.2010

43 markowe powody do dumy



Podczas 2. Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie. zaprezentowano także wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek, które Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane. 43 z nich wyróżniono tytułem Wizytówki Polski 2010.

Pierwszą trójkę najbardziej polecanych grup polskich produktów stanowią napoje, produkty gospodarcze / chemiczne i AGD oraz branża budowlana. Co ciekawe, marki produktów spożywczych były dopiero czwartą grupą wśród tych, którymi Polacy chcieliby się chwalić. Zdecydowanym liderem całego zestawienia została marka Atlas, która w swojej kategorii uzyskała 54% wskazań, następne w kolejności są: Hortex (48%), Zelmer (46%) oraz Opoczno (42%).

Wśród napojów, czyli grupie produktowej najczęściej wymienianej przez respondentów, w czołówce znalazły się marki: Hortex (48%), Tymbark (44%), Kubuś i Cisowianka (po 35%).

Najbardziej godnymi polecenia polskimi produktami gospodarczymi zostały natomiast: Zelmer (46%), Amica (43%) i Ludwik (41%).

W branży budowlanej pierwsze miejsce zajął Atlas, kolejne były Śnieżka (40%), Cersanit (20%) i Gerda (20%).

Liderem kategorii produktów spożywczych została Bakoma (39%), marek mebli i wyposażenia domu – Opoczno (42%), polskich kosmetyków Dr Irena Eris i Ziaja (po 30%), w odzieży – Vistula&Wólczanka (34%), kategorię innych branż otwiera natomiast Orlen (38%).

Wśród 43 wyróżnionych marek znalazły się: Amica, Atlas, Bakoma, Barlinek, Black Red White, Cekol, Cersanit, Cisowianka, Goplana, Hellena, Dr Irena Eris, Fakro, Fortuna, Gerda, Herbapol, Hortex, Joanna, Jurajska, Kamis, Lotos, Ludwik, Łowickie, Łowicz, Majonez Kielecki, Kubuś, Libella, Tymbark, Łaciate, Muszynianka, Oknoplast, Opoczno, Orbis, Orlen, Próchnik, Ryłko, Staropolanka, Swarzędz, Śnieżka, TZMO Bella, Ustronianka, Vistula&Wólczanka, Zbyszko, Zelmer oraz Ziaja.

Głównym przesłaniem Forum Polskiego Produktu jest konieczność promowania wspólnych działań w polskim biznesie, budowa zaufania między przedsiębiorcami, a także szeroko pojęte działania edukacyjne. Ważne jest również zagadnienie moralności w biznesie oraz upowszechnianie standardów takich jak np. dbałość o terminowe płatności, które są bolączką wielu polskich firm. Motywem przewodnim 2 Forum Polskiego Produktu stała się synergia wspólnych działań, zwłaszcza w polskich biznesie. Zaproszeni na to wydarzenie prelegenci w swoich wystąpieniach poruszali różne aspekty wspólnych działań wpływających na rozwój firm: w zakresie indywidualnym, regionalnym, ogólnopolskim, międzynarodowym.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek