Bank BPH po raz trzeci organizuje akcję „Zmieniaj świat wokół siebie”. Na realizację zwycięskiego projektu rewitalizacji przestrzeni publicznej bank przeznaczy 40 tys. zł.
Celem inicjatywy jest wsparcie organizacji mających pomysł na naprawę, rewitalizację czy urozmaicenie miejsc, które w efekcie uatrakcyjnią lub unowocześnią przestrzeń publiczną, będą miały korzystny i trwały wpływ na relacje w lokalnych społecznościach. To pomysł banku na włączenie się w życie miejskie, wspieranie lokalnych inicjatyw służących ulepszaniu miejskiej przestrzeni.
Do udziału w akcji bank zaprasza organizacje pozarządowe, które mogą zgłaszać swoje pomysły na stronie internetowej zmieniajswiat.pl. Projekty zakwalifikowane do konkursu zostaną opublikowane na tej samej stronie i poddane pod głosowanie internautów, którzy wybiorą zwycięzcę.
Szczegółowy harmonogram akcji:
- 6 czerwca – udostępnienie formularza zgłoszeniowego na stronie zmieniajswiat.pl
- 6-17 czerwca – zgłaszanie projektów
- 24 czerwca – opublikowanie projektów przyjętych do konkursu
- 27 czerwca – 1 lipca –głosowanie internautów na poszczególne projekty
- 4 lipca – opublikowanie wyników i zwycięskiego projektu.
Na realizację projektu zwycięzca otrzyma od Banku BPH kwotę 40 tys. zł. Informację o postępach w jego wdrażaniu oraz finalny efekt prac będą na bieżąco publikowane na fanpage’u Banku BPH Make Life Fair.
W pierwszej edycji konkursu zwyciężył projekt odnowienia warszawskiego neonu Kioskarz z lat 60. ubiegłego stulecia, zaś w kolejnej – projekt wykonania stylowych witryn sklepowych i szyldów dla zakładów rzemieślniczych znajdujących się przy ulicach Antoniego Abrahama oraz Starowiejskiej, jednej z najstarszych ulic w Gdyni.
Bank BPH oferuje produkty i usługi klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz klientom korporacyjnym. Oferta banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i lokaty oraz karty kredytowe.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!