logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 330 par rąk chętnych do pomocy w Providencie
27.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

330 par rąk chętnych do pomocy w Providencie



Samodzielne remonty, organizacja zabaw mikołajkowych, teatrzyków, zawodów sportowych, spotkania z seniorami – to tylko kilka przykładów projektów społecznych wybranych w ramach 8. edycji „Tak! Pomagam”. To co je łączy, to bezinteresowne i dobrowolne zaangażowanie 332 pracowników i przedstawicieli Providenta, którzy w swoim wolnym czasie chcą pomagać innym.

Na początku listopada br. Rada Programowa „Tak! Pomagam” wybrała 27 nowych projektów wolontariackich z całej Polski, których realizacji – od listopada br. do końca stycznia 2010 w 20 miastach Polski – podejmą się wolontariusze firmy.

Celem programu „Tak! Pomagam” jest wspieranie pracowników i przedstawicieli firmy w realizacji ich własnych inicjatyw wolontariackich. Przy ocenie nadesłanych projektów Rada Programowa bierze pod uwagę zarówno faktyczny czas i wkład pracy wolontariuszy jak i liczbę osób zaangażowanych w projekt. Szczególnie wspierane są projekty skierowane do dzieci i młodzieży wykluczonej społecznie, osób niepełnosprawnych, jak i osób starszych. Na potrzeby realizacji projektów Provident Polska przekaże 80 tysięcy zł.

Program realizowany jest przez Provident Polska od marca 2006 roku. Dotychczasowy bilans siedmiu edycji to ponad 600.000 złotych, 900 wolontariuszy i ponad 160 zrealizowanych projektów w całej Polsce.

„Tak! Pomagam” realizowane jest w ramach Wolontariatu Biznesu, którego pomysłodawcą jest Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek