outdoorowa kampania Fundacji Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Fundacja od wielu lat realizuje działania promocyjne korzystając z outdooru. Nie inaczej jest w bieżącym roku. Projekt plakatu jest zbliżony do kreacji z 2018, zmieniło się jednak główne zdjęcie.
Fundacja „Promyczek“ zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną i psychologiczną, chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Bezpłatnie wypożycza im niezbędny sprzęt medyczny oraz udziela wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej.
Wielka Prośba o przekazanie Dalej :)Kochani to jest nasz Plakat z 1 % podatku. Pomysłodawcą i autorem zdjęcia jest…
Opublikowany przez Domowe Hospicjum Dziecięce "Promyczek" Środa, 2 stycznia 2019
Kampania realizowana jest na 12 nośnikach cityboard (6×3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2019.
Więcej na www.cityboard.pl
Opublikowany przez Cityboard Media Środa, 6 grudnia 2017
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli



