outdoorowa kampania Fundacji Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Fundacja od wielu lat realizuje działania promocyjne korzystając z outdooru. Nie inaczej jest w bieżącym roku. Projekt plakatu jest zbliżony do kreacji z 2018, zmieniło się jednak główne zdjęcie.
Fundacja „Promyczek“ zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną i psychologiczną, chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Bezpłatnie wypożycza im niezbędny sprzęt medyczny oraz udziela wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej.
Wielka Prośba o przekazanie Dalej :)Kochani to jest nasz Plakat z 1 % podatku. Pomysłodawcą i autorem zdjęcia jest…
Opublikowany przez Domowe Hospicjum Dziecięce "Promyczek" Środa, 2 stycznia 2019
Kampania realizowana jest na 12 nośnikach cityboard (6×3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2019.
Więcej na www.cityboard.pl
Opublikowany przez Cityboard Media Środa, 6 grudnia 2017
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
17.04.2023
Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę
-
14.04.2023
„Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie